PdG---banner-1920x350px

Pic de Noé (2.745 m)

DESCOBERTA: EXCURSIONISME
Descobreix la Vall d'Incles pujant un dels seus cims i passejant per l'estany més gran d'Andorra.
a931092b-ccd2-4a64-a579-1ef4eb92fe9d

La ruta al Pic de Noé, situada a la Vall d’Incles, és una de les excursions més espectaculars i recomanades per als amants del senderisme a Andorra. Aquesta vall, coneguda per la seva riquesa paisatgística i la seva natura verge, ofereix un recorregut envoltat de muntanyes majestuoses, rius cristal·lins i una gran diversitat de flora i fauna. El camí cap al Pic de Noé és ideal per aquells que busquen un repte físic moderat, però gratificant, amb vistes panoràmiques impressionants des del cim. La ruta combina trams suaus amb altres de més exigents, fent-la perfecta per a una jornada de muntanya plena d’aventura i bellesa natural.

Aquesta ruta ens permetrà gaudir de grans paisatges d’alta muntanya amb un recorregut sense dificultats encara que bastant desnivell amb zones molt inclinades i una petita grimpada final. L’itinerari passa per zones d’interès com la font del Travenc, el mirador de la Pleta, el refugi de Juclar i els estanys de Juclar, considerat aquest com el més gran d’Andorra.

COM S’HI ARRIBA?

Des d’Andorra la Vella cal agafar la CG-2 en direcció a Canillo i Soldeu.

Un cop passat Soldeu, seguint la carretera, podrem veure a una curva bastant tancada la indicació a la Vall d’Incles.

Agafem l’anterior desviament seguint l’indicació de la Vall, aquesta carretera ens portarà a l’aparcament de la Vall d’Incles, on podrem deixar el cotxe.

El Clima:

MeteoPiri_500x500

Sabies que?

Al llarg dels segles, els Estanys de Juclar han estat un punt de pas important per a pastors i comerciants que travessaven els Pirineus. La vall i els llacs han estat utilitzats tradicionalment per a la ramaderia i el pasturatge a l'estiu.
LA NOSTRA PROPOSTA DE RUTA:

• Duració de la ruta: Mig dia.
  • Distància total: 14,5 km
  • Desnivell acumulat (en total): 1.093 m (Altitud mínima: 1.828 m / Altitud màxima: 2.745 m)
  • Punt d'inici i final: Parking de la Vall d'Incles.
  • Dificultat: Mitjana. No presenta cap dificultat tècnica encara que cal estar una mica en forma. Cal superar una petita grimpada final, encara que aquesta no es gaire complicada.
  • Època recomanada: Del maig al novembre.
  • Material necessari: Segons les condicions del dia. Si anem durant l'estiu, caldrà portar aigua, gorra i crema solar.
Powered by Wikiloc
DADES TÈCNIQUES DE LA RUTA

Des de l'aparcament, pujarem per la pista que puja a la vora del riu de Juclar, fins arribar al Pont de Travenc. Un cop aquí, el camí comença a pujar amb més inclinació i passarem pel mirador de la Pleta de Juclar fins arribar al refugi de Juclar.

Al arribar al refugi, seguirem pujant vorejant per la dreta l'estany Primer de Juclar, i continuarem la nostre ruta passant entre mig dels dos estanys (Primer i Segon de Juclar).

Un cop hem passat els estanys, seguirem pujant aproximadament 200 metres positius pel camí senyalitzat fins al coll. Al arribar a aquest, trencarem cap a la dreta i caminarem durant 600 metres aproximadament fins al següent coll, on tornarem a trencar a la dreta i enfilarem directes el camí ja cap al cim. En aquest últim tram trobarem una petita grimpada on cal anar amb cura.

Per tornar al cotxe desfem el camí que hem fet de pujada.

COMARCA: Andorra
LLOC: Vall d'Incles

Amb el suport de:

Les últimes propostes de Descoberta:
Roc Beneïdor
Alt Urgell
Estamariu - El Pont de Bar
Descobreix amb una ruta d'uns quants quilòmetres encara que sense cap dificultat tècnica, les millors vistes de l'Alt Urgell de la Serra del Cadí.
Pic de Salòria (2.789 m)
Alt Urgell
PN Alt Pirineu
Gaudeix al sostre de l'Alt Urgell amb les vistes panoràmiques que aquest ens ofereix a diferents cims del Pirineu Català i Andorrà.
DESCOBERTA: EXCURSIONISME
Moixeró (2.091 m) i Penyes Altes ...
Cerdanya
PN Cadí Moixeró
Amb aquesta ruta coneixerem la zona de Moixeró del PN Cadí Moixeró, on trobarem indrets espectaculars. Pujarem als seus dos principals cims, sent un d'ells el més alt de la zona del Moixeró.

SUBSCRIU-TE AQUÍ A LA NOSTRA AGENDA D'ACTIVITATS

Gratis

Responsable: MeteoPirineus
Finalitat: Gestionar i enviar informació de butlletins i promocions a través del correu electrònic.
Legitimació: Consentiment de l'interessat.
DESTINATARIS: No se cediran a tercers excepte obligació legal.
DRETS: Pots exercir en qualsevol moment els teus drets d'accés, rectificació, supressió, oposició y altres drets legalment establerts a través del següent email: info@meteopirineuscatalans.com
INFORMACIÓ ADDICIONAL: Pots consultar la informació addicional i detallada sobre protecció de dades aquí