LNAUSP-HIVERN_1208x163_CA
Previsió 28, 29 i 30 d’octubre 2022 - pic de calor, i normalització de temperatura
Divendres assolirem el pic de calor d'aquesta enèsima entrada càlida que portem patint des de fa mesos.. El cap de setmana continuarà estable, però sense la temperatura disparada. Atenció amb el vent del SW a cotes altes, continuarà fort! Es confirmen els canvis amb l'arribada de novembre, més fresca i borrasques apuntant cap a casa nostra! Ho detallem tot a continuació:
puisgsacalm
AUTOR: Albert de Gràcia
Escolta la previsió en format àudio:
PREVISIÓ PER AL DIA: Divendres, 28 octubre 2022
Cel mig ennuvolat amb núvols alts i mitjans però sense precipitacions. Possible sortida i posta de sol ben vermella! Temperatura en augment. Arribarem al pic de calor, amb temperatura disparada per estar gairebé al novembre. Continua el temporal del vent del SW a cotes altes.
PREVISIÓ PER AL DIA: Dissabte, 29 octubre 2022
Jornada novament amb estones de núvols alts i prims. Temperatura alta per l'època, tot i que ja comença a baixar- Vent del SW encara intens especialment a cotes altes.
PREVISIÓ PER AL DIA: Diumenge, 30 octubre 2022
Novament força núvols i sense precipitacions, amb poques estones de sol. Temperatura que continua baixant lleugerament. Un dia més i portem ja una bona pila, de fort vent del SW.
AVANÇ PER ALS PROPERS DIES:
Sembla que dilluns al vespre ja tindrem alguns ruixats i baixa la temperatura. Anirà creuant cues de fronts al llarg de la setmana, amb ambient ja més fresc i sembla que el proper cap de setmana ja arribarien borrasques amb més entitat.. Ho anirem seguint! PD: Si us vau perdre el webinar, el teniu disponible al YOUTUBE de MeteoPirineus! No us ho perdeu
Anunciat aquí:
AnunciNeu (1)
BANNER_METEOPIRINEUS_PN_1920X350PX
DESCOBREIX LA NOSTRA PROPERA EXPERIÈNCIA I RESERVA PLAÇA ABANS QUE S'ACABIN:
Lluna plena amb raquetes a ARANSA
Dissabte, 24 febrer 2024
Una nit màgica a Aransa, per gaudir de la lluna nova, una nit molt fosca per gaudir del cel nocturn de la Cerdanya. Destinat a persones avesades a caminar per... [+INFO]
DESCOBREIX ELS NOSTRES ÚLTIMS REPORTATGES:
La neu al Pirineu oriental
Pirineu de Girona
Com sabem, el Pirineu presenta una variabilitat climàtica molt diversa i amb característiques que el fan molt diferent entre una zona i una altra. Avui volem fer una aproximació al Pirineu més oriental per parlar de les seves peculiaritats climàtiques i de la seva oferta turística vinculada a la neu! Ho descobrim?
REPORTATGES: INICIATIVES

comparteix el nostre contingut a les teves xarxes.

LES NOSTRES ÚLTIMES PROPOSTES DE DESCOBERTA:
Ruta raquetes per l'estany Llong i Redó (Aigüestortes)
Alta Ribagorça
Aigüestortes
Proposem una ruta amb raquetes per un dels estanys naturals del Parc Nacional d'Aigüestortes i Estany de Sant Maurici, l'estany Llong. Localitzat al terme municipal de la Vall de Boí, a la comarca de l'Alta Ribagorça, és caracteritza per ser un estany d'origen glacial. Es troba a una altitud de 1.999 m, orientat al NE, als pe...
DESCOBERTA: RAQUETES DE NEU

comparteix el nostre contingut a les teves xarxes.